пʼятниця, 16 вересня 2016 р.

Графік проведення олімпіад


Графік проведення ІІ етапу Всеукраїнських
учнівських олімпіад з навчальних предметів
Дата проведення
Навчальний предмет,
час проведення
Відповідальний
за підготовку завдань
13 листопада
Економіка
(12.00-16.00)
Мойсеєва Світлана Григорівна
19 листопада
Географія
(12.00. –16.00)
Мойсеєва Світлана Григорівна

Склад журі  по перевірці робіт ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів
Вчитель
Заклад
Економіка
1
Воронова О.В.
Методист районного методичного кабінету
2
Гетьман Л.І.
Еколого-економічний ліцей
3
Поліщук М.В.
Кам’янська загальноосвітня школа І-ІІІст. №1
4
Шрамко Л.С.
Кам’янська загальноосвітня школа І-ІІІст. №1
Географія
1
Воронова О.В.
Методист районного методичного кабінету
2
Бойко С.А.
Юрчиська загальноосвітня школа І-ІІІст.
3
Войцехівська Є.В.
Кам’янський еколого-економічний ліцей
4
Івахненко В.Б.
Ревівська загальноосвітня школа І-ІІІст.
5
Кобзар С.Є.
Косарська загальноосвітня школа І-ІІІст.
6
Лівецький А.А.
Михайлівська загальноосвітня школа І-ІІІст.
7
Махно І.В.
Кам’янська ЗСШ І-ІІІст. №2
8
Рахманіна Т.П.
Кам’янська загальноосвітня школа І-ІІІст. №1

Графік проведення інтернет-олімпіад

№ п/п
Навчальний предмет
Дата проведення
Відповідальний
1.  
Географія (8-11 класи)
20 жовтня
Мойсеєва С.Г.
2.  
Економіка (9-11 класи)
31 жовтня
Мойсеєва С.Г.

1 коментар:

  1. Я ЗАРАЗ ФІНАНСОВО ПОВЕРНУТЬСЯ Кредиту, який я отримав від LFDS. Я хотів би донести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з паном Бенджаміном після того, як я втратив роботу та отримав відмову в кредиті мого банку та інших фінансова установа завдяки моєму кредиту. Я не міг платити збори за своїх дітей. Мене було поза рахунками, що збираються викинути з дому через неможливість платити свою оренду. Саме в цей період моїх дітей брали у мене прийомну допомогу. Тоді я вирішив шукати гроші в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, яких я вирвав у двох інтернет-кредитних компаніях. Поки я не прочитав про: кредит в Інтернеті (247officedept@gmail.com) десь в Інтернеті, все ще не переконав, через що я пережив, поки мій родич, який є духовенством, також не розповів мені про поточну схему позик у дуже низька процентна ставка в розмірі 1,9 %% та прекрасні умови погашення без штрафних санкцій за невиконання платежу. У мене немає іншого вибору, ніж зв’язатися з ними, що я зробив за допомогою тексту + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені назад. Цей день був найкращим і найкращим днем ​​мого життя, який ніколи не можна забути, коли я отримувати кредитне сповіщення в розмірі 400 000,00 доларів США за суму позики, на яку я звернувся. Я ефективно використала позику, щоб погасити свої борги та створити бізнес, і сьогодні я та мої діти так раді й виконуємо. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (247officedept@gmail.com) Телефон довідки WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати стільки тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою афери в Інтернеті. Дякую і Бог вас усіх благословив, я Олександр Артем із парку Горизонт до н.е., Україна.

    ВідповістиВидалити